Deze pagina is alleen beschikbaar voor leden. Log eerst in met uw lidmaatschapsnummer en wachtwoord.
Bent u nog geen lid van de NBF, meld u dan via deze website aan. Leden van de NBF genieten van veel service en kortingen op bijvoorbeeld verzekeringen en juridische bijstand. Ook is de NBF voor leden een handig netwerk van collega filmmakers. Op deze website wordt iedereen regelmatig op de hoogte gehouden van evenementen en speciale acties en gebeurtenissen.

Gereduceerd contributietarief NBF voor jongeren t/m 30 jaar

Jongeren tot en met 30 jaar lid kunnen lid worden van de NBF voor het gereduceerde tarief van €100,- per jaar (ipv €200,-). Grijp die kans, want je krijgt ook nog een mooie dvd-box van In Therapie, Penoza, Bert Haanstra of Nieuwe Buren als welkomstgeschenk als je je nu inschrijft!

Uitnodiging voor leden: 27 mei ALV

De ALV vindt plaats op maandag 27 mei om 18:00, in de Werkkamer van de Westergasfabriek, Pazzanistraat ...

▶ Lees verder

‘Eurovisie Songfestival 2020 moet een visitekaartje worden van Nederlandse creativiteit en media-innovatie’